Monday, January 23, 2012

Saya Mahu Wang Kertas Malaysia Siri Baharu dari Eyriqazz.Com



Malam ni sahaja join dua contest yang memberikan wang kertas baharu. Antaranya ialah Eyriqazz, syarat dikenakan juga mudah dan nak menang pun tipis lah sebab ramai yang join. Harap dapat menang (sebab benda baru tidak banyak lagi dalam pasaran) dan boleh kumpul semua koleksi wang kertas. 

Kenapa Pelaburan Emas Lumayan?


Entri INI saya rasakan entri terbaik saya kerana  saya dapat berkongsi apa itu pelaburan emas dan memberikan informasi kesedaran untuk melabur di usia yang muda. Bak kata pepatah "sedikit-sedikit lama-lama jadi bukit"

3 orang blogger yang saya tag untuk join giveaway ni adalah:

*Peluang untuk memenangi wang kertas baharu dari Sharinginfoz, mari jengah Give Away | Wang Kertas Baharu Set RM20, RM5 dan RM1


0 Comments:

Post a Comment