Saturday, August 20, 2011

Ost Ramadan Terakhir Full Version Dan Lirik

Lirik
Walau aku tidak bersamamu
Jangan engkau lupakan diriku
Walau aku tiada di sisimu
Jangan engkau lupakan namaku

Kerana Aku mengingati mu 
Kerana Aku men’cintaimu 
Andai aku Bisa bertemumu 
Dengan senyum ku tadah syukurku 
Andai aku bisa menyentuhmu 
Air mata pasti deras gugur 
 Kerana Aku merindui mu 
Kerana aku sentiasa 
Menyintaimu oh sepenuh hati 
Walau kamu 
Jauh di mataku
Jangan aku hilang dalam kalbu 
Saat kamu samar mengingati 
Jangan aku terus kau lupakan 
Kerana aku 
Sentiasa mengingatimu 
Kerana aku 
Sentiasa menyayangimu oh kekasih hati 
Andai aku bisa memelukmu 
Pasrah aku tabah diujimu 
Andai aku bisa dicintai 
Dengan rela menyerahkan hati 
Kerana Aku merindui mu 
Hmmm 
Kerana aku sentiasa menyintaimu


1 comment:

  1. terimakasih sudah sila terjah blog saya , saya telah invite di triberr, lagunya bagus

    ReplyDelete